.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مازندران از داشتن آزادراه محروم است/ تاکید بر کاهش تصادفات
استاندار مازندران به محرومیت استان و نبود آزادراه اشاره کرد و گفت: آزادراه به صورت ناقص در استان کشیده شده است.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی محورهای مواصلاتی کندوان با تاکید بر توجه و اهمیت به محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: یکی از مباحثی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، امنیت جاده‌ها است و طی سال‌ها علی رغم تلاش و زحمات صورت گرفته، خروجی قابل قبولی نداشته است.

وی با تاکید براینکه باید مسئولیت پذیر بود و اقدامات بیشتری داشته باشیم، گفت: اگر کاه‌ی ما در مرمت جاده‌ها سبب بروز حادثه‌ای برای رانندگان شود، مسئولیت آن با ماست زیرا جان انسان دارای اهمیت والایی است.

وی با بیان اینکه در نوروز مسافران، شمال را برای مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند و از اقصی نقاط کشور به منطقه سفر می‌کنند، افزود: ما نباید جاده‌ها را رها کنیم و قطعاً حفظ آن دارای مقدمات است و باید برای وجب به وجب مسیرهای ارتباطی، نظارت حداکثری در طول سال داشته باشیم.

حسینی پور تصریح کرد: جاده‌های ارتباطی استان متناسب با حجم گسترده خودروهای وارده نیست و متأسفانه در تمام کشور جز مازندران آزادراه وجود ندارد و یا ناقص است این درحالی که بیشترین حجم مسافر مربوط به این استان است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه برای فاز سوم آزادراه تهران شمال با چینی‌ها مذاکره کردیم، گفت: روند موجود قابل قبول نیست و کند است و امتداد آزادراه تهران - شمال باید تا غرب استان و رامسر گسترده شود.

حسینی پور با اشاره به اینکه در جلسه شورای عالی ترافیک رئیس جمهور اعلام کرد به سه استانی که بیشترین نقشی که در کاهش تصادفات نقش داشته باشند، جایزه نفیسی داده می‌شود، پرچم مازندران در این امر خیر و مهم باید بالا رود زیرا کاهش تصادفات از نظر انسانی و عاطفی اهمیت زیادی دارد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.